اسنپ و تپسی جهشی در تاکسیرانی مدرن ایران

اسنپ و تپسی جهشی در تاکسیرانی مدرن ایران

همیشه در مسافرت های درون شهری یکی از معضلات شهروندان رسیدن به موقع به مقصد مورد نظرشان است . گاهی ممکن است در موقعیتی باشیم که به تاکسی های اطراف خود دسترسی مناسب نداشته باشیم . در سیستم قدیم تاکسی رانی این مشکلات همواره وجود داشته است . اما امروزه با پیشرفت آی تی و فناوری اطلاعات سیستم تاکسی رانی نیز دچار تحول عظیمی شده و پیشرفت چشمگیری داشته است . یکی از این پیشرفت ها به وجود آمدن سیستم جدیدی از تاکسی رانی به کمک اپلیکیشن های موجود در گوشی موبایل میباشد . در حقیقت این اپلیکیشن ها ، اپلیکیشن های مبتنی بر مکانی هستند که قصد داریم در این مطلب توضیح مختصری راجع به هر یک از این اپلیکیشن ها به شما ارائه دهیم.

یکی از این اپلیکیشن های مبتنی بر مکان ، اپلیکیشن اسنپ میباشد . در این اپلیکیشن تاکسی یاب ، سرویسی مانند آژانس بر روی گوشی های هوشمند طراحی شده است که رابط کاربری بسیار ساده و جذابی دارد و کاربران میتوانند در هر سطحی که باشند به راحتی از آن استفاده نمایند . این اپلیکیشن موجب میشود که آژانسها نیز بر سیستم سرویس دهی خود مدیریت بیشتری داشته باشند . این برنامه دارای حجم 6/3 مگابایت است و شما میتوانید پس از دانلود این برنامه اقدام به ایجاد یک حساب کاربری نموده و سپس از طریق این حساب کاربری از این اپلیکیشن استفاده کنید . ایجاد حساب کاربری از طریق خود اپلیکیشن اسنپ برای کاربران امکان پذیر است . نکته ای که میبایست مورد توجه کاربران قرار بگیرد این است که قبل از ایجاد حساب کاربری ، پیامکی جهت تایید شماره دریافت کرده و آن را وارد برنامه نمایند .



نکته دیگری در این مطلب که باید مورد توجه قرار بگیرد ، این است که تمامی سفرها از طریق همان شماره ای انجام میگیرد که با استفاده از آن کاربر در اسنپ ثبت نام شده است . همانگونه که قبل از این اشاره کردیم نرم افزار اسنپ دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است اما با این وجود ، پس از نصب اپلیکیشن اسنپ کاربر میتواند آموزش کامل این اپلیکیشن را از طریق دو صفحه اول اسنپ مشاهده نمایند و بدین ترتیب با طرز کار اسنپ بیشتر آشنا شود . نکته جالب توجه این است که به ازای ورود به این سیستم 10 هزار تومان اعتبار رایگان اسنپ هدیه خواهید گرفت .

یکی دیگر از اپلیکیشن های مبتنی بر مکان ، اپلیکیشن تپسی است که این اپلیکیشن نیز مانند اسنپ جانشینی مناسب برای آژانس های مسافرتی میباشد . رابط کاربری تپسی نیز مانند رابط کاربری اسنپ است و کار با آن برای کاربر بسیار ساده و روان خواهد بود . در سیستم اپلیکیشن تپسی پس از تایید مسیر برای کاربر پیامکی حامل اطلاعات راننده خواهد آمد و سپس از سوی راننده برای هماهنگی‌های بعدی با کاربر تماس گرفته خواهد شد. تپسی دارای خودرو های با کیفیت است و قابلیت نمایش ترافیک های لحظه ای در خیابان ها را داراست . تپسی این مژده را به شما میدهد اولین سفرتان تا سقف ۱۵ هزار تومان رایگان خواهد بود .


[ بازدید : 385 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 24 اسفند 1395 ] [ 10:20 ] [ نازنین ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]