شیپور پاسخگوی نیاز شماست

شیپور پاسخگوی نیاز شماست



از دیرباز همواره ارزشمند ترین سرمایه زندگی برای همه انسانها وقت و زمان آنها بوده و این ارزشمندی امروزه نیز همواره به قوت خود باقی است و این امر به این معنا است که همه مردم در زندگی پرمشغله وشلوغ امروزی تمایل دارند امور روزانه خود را در کمترین زمان و به سریع ترین نحو انجام دهند . خرید کردن همواره یکی از امور مهم و غیر قابل اقماض در طول روز برای هر شخصی در هر عصر و زمانی بوده است و همه مردم خواهان این هستند که خرید خود را سریعا انجام داده و از اتلاف وقت بپرهیزند . این روزها با پیشرفت ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه جهانی اینترنت رو به رشد است . با ترویج اینترنت در جامعه سایت هایی در زمینه های مختلف پیدایش یافته اند . یکی از انواع زمینه های کاری که سایت ها در آن فعالیت میکنند خرید و فروش است .


در این مطلب قصد داریم سه نمونه سایت تخفیف گروهی را به شما معرفی کنیم . سایت های تخفیف گروهی گامی مهم و ارزشمند جهت کسب و کار اینترنتی میباشد . سایت های تخفیف گروهی ، کالا و خدماتی را برای مدت محدود با تخفیف بسیار بالا در سایت قرار میدهند . در صورتی که تعداد مشخصی از افراد ، آن کالا یا خدمات را خریداری نمایند ، آن تخفیف به خریداران تعلق می گیرد. یکی از سایت های معروف و بنام تخفیف گروهی سایت 5040 میباشد . سایت 5040 یکی فروشگاه اینترنتی است که خدمات ارزنده ای را به بازدیدکنندگان خود عرضه میکند . این سایت همچنین حاوی ویدئوهایی است که به معرفی کامل برخی از محصولات 5040 میپردازد .


سایت شیپور نیز از دیگر سایت هایی است که به کاربر این امکان را میدهد که خرید های خود را از طریق اینترنت انجام دهد و از اتلاف وقت حاصل از خرید اجناس جلوگیری نماید . شیپور علاوه بر وبسایت که قابل مشاهده بر روی لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی است دارای یک نسخه اپلیکیشن اندروید میباشد . بواسطه این اپلیکیشن کاربردی ، کاربران میتوانند خریدهای خود را از طریق این اپلیکیشن در هر زمان و مکانی که تمایل داشتند انجام بدهند . بنابراین کاربران دیگر نگران دسترسی به لپ تاپ در مکانهای مختلف نیستند و میتوانند فروشگاه اینترنتی شیپور را در گوشی موبایل خود ، در اختیار داشته باشند .


از دیگر سایت های خرید که جز پیشگامان عرصه تخفیف گروهی به حساب می آید میتوان به سایت تخفیفان اشاره نمود . شما میتوانید پس از عضویت در این سایت پربازدید از خدمات این سایت بهرمند گردید . سایت تخفیفان هرروز هفته و به صورت 24 ساعته خدمات خود را در اختیار تمامی کاربران قرار میدهد . علاوه بر خدمات 244 ساعته ، سایت تخفیفان دارای کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام است که همواره آماده خدمت به مشتریان است . از طریق سایت تخفیفان شما میتوانید کسب و کار خود را تبلیغ نموده و به عبارت دیگر از طریق این سایت پربازدید کار خود را رونق ببخشید . برای خرید از طریق سایت تخفیفان میبایست پس از انجام ثبت نام در سایت، اقدام به ورود کنید که کافیست روی گزینه ورود کلیک نموده و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

[ بازدید : 730 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 15 فروردين 1396 ] [ 12:31 ] [ نازنین ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]