سایت دیجیاتو سایت تحلیل رویدادهای آی تی

سایت دیجیاتو سایت تحلیل رویدادهای آی تی


امروزه شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و همچنین آی تی و فناوری اطلاعات هستیم . در بحبوهه این پیشرفت افراد زیادی هستند که علاقه فراوانی به دنبال کردن پیشرفت فناوری و پیگیری سیر تکامل فناوری دارند . بنابراین همه این افراد نیازمند یک مرجع و منبع معتبر و موسخ هستند تا بتوانند طبق این منبع از جدیدترین رویدادهای فناوری آگاهی پیدا کنند . یکی از این منابع معتبر سایت هایی است که در رابطه با رویدادهای جدید فناوری اطلاعات ، اطلاعات بروزی در اختیار کاربران قرار میدهند . در این مطلب قصد داریم به بررسی و توضیح سه سایت دیجیاتو ، زومیت و جی اس ام بپردازیم . سایت های نام برده شده جز پربازدیدترین سایت های آی تی و فناوری اطلاعات میباشند که بروزترین رویدادها و اخبار آی تی را در اختیار کاربران علاقمند به آی تی قرار میدهد .

سایت دیجیاتو از سایت هایی است که جدیدترین اطلاعات درباره رویدادهای آی تی و تکنولوژی را در اختیار کاربرانی قرار میدهد که علاقه مند اند که سیر تکامل تکنولوژی را پیگیری کنند . این بخش دارای قسمتی به نام خواندنی ترین های هفته میباشد که در این بخش تمامی رویدادهای آی تی که در هفته جاری اتفاق افتاده است به اطلاع کاربران میرساند . سایت دیجیاتو علاوه بر وبسایت رسمی که قابل مشاهده روی لپ تاپ و پی سی میباشد ، دارای اپلیکیشنی است که قابل نصب برروی سیستم عامل اندروید میباشد. با کمک این اپلیکیشن کاربران میتوانند در هر زمان و مکانی که هستند از خدمات سایت دیجیاتو بهره مند گردند و از اخبار روز آی تی مطلع شوند . همچنین سایت دیجیاتو برخی از خبرها را به صورت ویدئو روی وبسایت خود قرار میدهد و کاربران میتوانند از طریق این ویدئوها جدیدترین رویدادهای فناوری را مشاهده نمایند .

از دیگر سایت هایی که بیانگرسیر تکامل آی تی و فناوری اطلاعات است میتوان به سایت زومیت اشاره کرد . سایت زومیت نیز مانند سایت دیجیاتو اطلاعات نوین و بروزی در مورد رویدادهای جدیدی که در دنیای فناوری و آی تی اتفاق افتاده است را در اختیار کاربران علاقمند قرار میدهد . این سایت علاوه بر اطلاع رسانی درباره رویدادهای آی تی دارای یک بخش ویژه به نام راهنمای خرید است که در این بخش کاربران را با انواع تکنولوژی ها آشنا نموده و آنان را در خرید کالاها دیجیتالی مانند موبایل ، لپ تاپ ، تلویزیون ، تبلت ، دوربین و کامپیوتر راهنمایی میکند . از دیگر قسمت های ویژه در زومیت میتوان به قسمت اپلیکیشن و وب اشاره کرد که در این قسمت به توضیح و تشریح انواع اپلیکیشن ها پرداخته شده و کاربران را با جدیدترین اپلیکیشن های کاربردی آشنا نموده است .

سایت جی اس ام نیز از دیگر سایت های مهم و پربازدید در زمینه آی تی و فناوری اطلاعات است . در حقیقت جی اس ام یک سایت تخصصی گوشی موبایل میباشد که در آن به بررسی تخصصی جدیدترین محصولات دیجیتالی خصوصا گوشی موبایل ، در انواع برند ها و مدل ها پرداخته شده است .جی اس ام دارای بخش ویژه ای تحت عنوان برنامه و بازی میباشد که در این بخش به بررسی جدیدترین اپلیکیشن ها و بازی ها پرداخته شده است . سایت جی اس ام نیز علاوه بر وبسایت رسمی دارای یک اپلیکیشن اندرویدی میباشد که این امکان را به کاربر میدهد تا در هر زمان و مکانی که تمایل داشت ، از امکانات سایت جی اس ام بهره مند گردد . همچنین سایت جی اس ام امکان جستجوی محصول بر اساس برند و مدل را در اختیار کاربران قرار میدهد .

[ بازدید : 469 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 26 اسفند 1395 ] [ 13:27 ] [ نازنین ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]